środa, 25 sierpnia 2010

Debby555 - metamorfoza

 Metamorfoza

Przed:


Ocena:7/10

`7 dlatego , że nos, usta i brwi nie pasują wg mnie do siebie . Nos jest zdecydowanie za nisko , zmień usta lub nos a będzie 10. Makijaż podoba mi się , włosy także.

Po:


Zmieniłam włosy , aby zakryć brwi. Makijaż to mieszanina odcieni fioletu+brokat.
Szkoda, że nie masz kredki i czarnego cienia.
Mam nadzieję, że się podoba.

Ubiór

Przed:


Ocena:7/10

Hmm nie wiem co o tym myśleć. Nie jest najgorzej, nawet jest fajnie, tylko do tych spodni nie pauje bluzka ; /
Zmień spodnie na rurki. aa sama nie wiem, czy łagodny kwiatuszek pasuje do takiego stroju. ;]

Po:


Skomponowałam dwa zestawy , które są połączeniem spódnic, bluzki, stroju kąpielowego i sukienki, co dało nam efekt sukienki.Obydwa fajnie wyglądają z kwiatkiem w głowie. Dałam takie buty, ponieważ inne nie pasowały. Szkoda, że nie masz zwykłych czarnych i różowych obcasów.

Podoba się czy nie?

; d


W następnej notce metamorfoza i ocena.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz