wtorek, 24 sierpnia 2010

Haai .

Cześć wszystkim , jestem Klaudia `96mileyka96` i będę od dzisiaj prowadzić tego właśnie bloga z ocenami i metamorfozami medoll na stardoll . Teraz kilka ważnych słów:
* metamorfozy `mety` oraz oceny są darmowe , ale miło by było gdybyś dodał/a się do obserwujących ; p
* metamorfoza jest bez podawania hasła
* zgłaszać możesz się tylko i wyłącznie w mojej KG Moja Strona <-klik
* metamorfozy/oceny będą robione w ciągu 2-30 dni , w zależności od mojego wolnego czasu ; ]
* powiadomię Cię o zamieszczonej Metamorfozie lub Ocenie za pomocą wpisu do KG
* możesz zarówno poprosić o metę i ocenę .

Chciałam jeszcze dodać , że będę potrzebowała REDAKTOREK `zostanie ogłoszony konkurs
Na blogu tym również będą konkursy i stylizacje .



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz