środa, 25 sierpnia 2010

elorasta - metamorofza i ocena

Metamorfoza:

Przed:



Ocena: 8/10
` Dlaczego 8 , już uzasadnię .
Gdy zobaczyłam Twoją medoll w apartamencie pomyślałam: Ta dziewczyna ma śliczną twarz , na 1oo % dam jej 10/10, ale gdy weszłam do salonu piękności byłam zawiedziona . Nie wiem czy teraz to jest taka moda , ale mi się coś takiego nie podoba , otóż chodzi o krzywo pomalowane oczy cieniem, jest to widoczne na zdjęciu , dlatego właśnie 8.
Ps: Nie można idealnie pomalować oczu , sama mam trochę krzywo , ale nie jest to aż tak widoczne .


Po:



Strasznie mi się to spodobało . Makijaż jest delikatny , ale ma `to coś ` w sobie .
Chciałam trochę podnieść nos , ale tak wyglądało super . Mam nadzieję , że się podoba . Szkoda tylko , że nie masz tej `ciałowej` szminki , jej już w starplazie nie ma, ale tu wyglądałaby świetnie. Twoja medoll wygląda `słodko`.


Ubiór

Przed:



Ocena: 9/10

`Ogólnie to fajnie , lecz brakuje mi tu czegoś , jakiegoś akcentu . Strój jest strasznie delikatny , taki skromny , twarz medoll również , dlatego trzeba to zmienic. Co mi się tu nie spodobało? Przede wszystkim buty z połączeniem białych rajstop , reszta jest ok .

Po:



Znowu biel i czerń. Jest to najprostsze zestawienie . Mi się podoba . Utworzyłam taką `sukienkę` z tuniczki i spódnicy . Wygląda to fajnie . Do tego dołożyłam biało-czarne korale i jest git. ; ]

Mam nadzieję , że się podoba .


Ocena:

Pierwsze wrażenie: Przede wszystkim Twój nick jest oryginalny i mi się podoba . Jesteś w miarę często odwiedzana `22 godz.-10 min.` czyli można powiedzieć , że jesteś `sławna`. Wpisów do kg masz sporo .Twoje kluby cieszą się popularnością : `103-66` członków, jesteś menadżerem 6. klubów.
Ocena: 10/10

Medoll: Twoja medoll z daleka wygląda słodko , jednak ten krzywy makijaż , ehh . ;/, ogólnie ładna medoll , zmieniłabym może tylko włosy .
Ocena: 9/10

Ubiór: Fajnie , skromnie i zwyczajnie . Podoba mi się ale może spróbuj łączyć inne kolory , np; pomarańczowy z czerwonym , żółty z zielonym , bo Twoja medoll będzie nudna. Tutaj zmieniłabym buty lub rajstpy.
Ocena:7/10

Apartament `pokój głowny`: Jest to pokój błękitny . Niestety nie mogę powiedzieć, że jest extra czy też super. Nie tak nie jest . Byłoby bardzo fajnie gdyby nie: obraz wiszący na balkonie `w niebie` i zasłaniający głowę psa .;/ Pokój jest oryginalny. Może ten `obraz` daj do tyłu i będzie fajny `widok` z balkonu.
Ocena:6/10

Prezentacja: Hmm ważne informacje są , ale to wszystko nie trzyma się `kupy` , zmień kolory i czcionkę , a będzie super , obrazy może `wyśrodkuj`.
Ocena: 7/10

To tyle na dzisiaj. Zgłaszajcie sięę . ; p

2 komentarze: