środa, 25 sierpnia 2010

edziakredzia - metamorfoza

Metamorfoza

Przed:


Ocena:9/10
`Twoja medoll jest ślicznaa , szkoda tylko, że trochę krzywo pomalowane oczy kredką.
Ale ogólnie jest cudownie.

Po:



Zrobiłam tak jakby 2 metamorfozy:
pierwsza jest z błyszczykiem na ustach , a druga w innej fryzurce i bez błyszczyku .
Obydwie mi się podobają i mam nadzieję, że Tobie tez. Szkoda, że nie masz białej kredki do oczu.
Dlaczego rudee włosy? Ponieważ ten kolor strasznie mi się spodobał przy Twojej medoll. Makijaż jest zwyczajny, ale dodaje roku. ; ]

Ubiór:

Przed:



Ocena:8/10

Hmm, tak się złożyło, że podczas gdy ja robiłam metamorfozę makijażu itd, zdążyłaś zmienić swój wygląd, dlatego też jest inny na pierwszym obrazku niż tu. Yeaa dałaś rude włosyy ; p ale do rzeczy: dlaczego 8? x d przez różowe trampyy, nie pasują tu wg mnie, ale reszta jest w porządku. Usuń bransoletkę a zamiast różowych butów daj czarne . Fajny pomysł z tymi spodniami.

Po:



wiem, że zaszalałam , ale nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam 3 stylizacje . każda z nich jest wyjątkowa i mi się podoba , nie wiem jak Tobie. Pierwsza i trzecia takie luźne , druga bardziej elegancka ;]

I jak podoba sięę .?

Ps: nie napisałaś czy chcesz ocenę , więc jej nie robiłam , ale jak się zdecydujesz to napisz do mojej kg.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz