środa, 25 sierpnia 2010

diamond_girl.2 - metamorfoza i ocena

Metamorfoza:

Przed:


Ocena: 8/10
`hmm , bardzo ładna medoll i makijaż , tylko nos mi tu nie pasuje. Zmień nos i może kup róż . To tyle ; p

Po:



Mi się podoba . Twoja medoll wygląda świetnie.


Ubiór

Przed:


9/10
`hmm bardzo lubię takie połączenia , ponieważ są oryginalne, ale tu zmieniłabym buty, ponieważ nogi w nich razem ze spódnicą nie wyglądają ładnie.

Po:



Przyznam , że łatwo nie było, ponieważ masz dużo ubrań, które do siebie nie pasują, ale coś wykombinowałam. Mam nadzieję, że się podoba. Wg mnie najlepszy zestaw to nr 3.

Ocena:

Pierwsze wrażenie: Może zacznę od nicku, który mi się spodobał, tu jest wielki plus.Jesteś bardzo często oceniana `od 8 godzin` , czyli jesteś sławna ; ] Masz dużo `świeżych` wpisów do Kg , kolejny plus. Posiadasz 2 kluby, które cieszą się popilarnością `118-57` członków. Jesteś menadżerem 4. klubów.
Ocena:10/10

Medoll: Podoba mi się , ale zmieniłabym nos i usunęłabym te pasemka na końcu grzywki, które nie są bardzo widoczne, ale są.
Ocena:9/10

Ubiór: Ciekawy i oryginalny , ale prosty. Spróbuj dodać trochę więcej dodatków. Ja sama nie lubię przepychu wolę skromność, ale u Cb to jest wskazane. Zmień buty, a będzie 10.
Ocena:9/10

Apartament `pokój głowny`: Hmm , nie wiem dlaczego wybrałaś ten pokój jako głowny , ponieważ jest pusty i taki chaotyczny. Masz ładniejsze i ciekawsze pokoje. Co mi tu nie pasuje? Stojące figurki i plakat `disney channel` , mogłaś tam postawić manekiny z ubraniami , które masz w prawie każdym pomieszczeniu.
Ocena:5/10

Prezentacja: Mało informacji o TB , ja sama mam napisane tylko `KLAUDIA` , ponieważ nie mogę zmienić prezentacji. Ty masz adresy blogów i Twoich zdjęć. Może napisz jak masz na imię i ile masz lat , to wystarzy.Kolorystyka może być, ale adresy blogów zmień na czerwony lub pomarańczowy, gdyż fiolet tu nie pasuje.
Ocena:7/10

To tylee na dzisiaj koniec.
Przypominam, że będzie konkurs na redaktorki w moim blogu  , jeśli ktoś byłby chętny niech pisze do mnie w kg.
Paa;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz